poniedziałek, 23 lipca 2012

zakupy,zakupy zakupy i prezenty :)

Tak jak obiecałam w tym poście chwalę się zakupami,ale nie tylko zakupami bo są i prezenty :)
Znalazłam u siebie hurtownię i zakupiłam sobie sznurek woskowany i koraliki,oj dużo tego sznurka po 20 m. na szpulce,ale dam mu rade ;)
Joasia zakupiła mi koraliki,cudne ceramiczne koraliki :)Serducho dla Ciebie kochana :)
No i jak zwykle nie obyło się bez prezentów, Asia by nie była sobą jak by mi nie podarowała prezentu.Powiem szczerze, że ja nie noszę żadnych bransoletek ani zegarka,ale ta cudna bransoletka tak mi wspaniale leży na ręce i super się układa i jest prześliczna, że nie rozstaje się z nią :)
No i jak zwykle wspaniałe przydasie ,ale jak dużo zobaczcie same,cala Joasia :)
No i żebym pięknie wyglądała i zęby miło mi się plątało sznureczki, dostałam super lakiery, bezbarwny jest z odżywką.Joasiu pięknie Ci dziękuję, za poświęcenie swojego cennego czasu na moje zakupy i za wspaniałe prezenty :)
No i jak tu robić jak moje kocie zasnęło w koralikach :)
Serdecznie wam kochane dziękuję, za ciepłe i miłe słowa, pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

4 komentarze:

  1. Oj, to teraz będzie się działo... tylko kota musisz jakoś przechytrzyć ;)cobyś dostęp do tych skarbów miała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie drobnych przysług, to sama przyjemność, tym bardziej, że potrafisz z nich cuda zrobić :)
    A kocurka naucz wyplatać, będzie świetnym pomocnikiem ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka kupiłaś i dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń