środa, 11 stycznia 2012

Wiosny mi się chce............

Czarowałam, czarowałam......... żeby zima przyszła i nic.... coś mi się nie udało, trudno. A i już mi się odechciało, już jej nie chcę, za  długo czekałam,  niech nie przychodzi ;P Teraz wiosny mi się chce i to natychmiast !!!!!!!!! Już przystąpiłam do działania, zobaczcie jak czaruję, może ta Szanowna Pani da się skusić i przybędzie galopem ;))










Więcej, nowych i starszych, tego typu biżuterii mojej produkcji, można zobaczyć tu.

8 komentarzy:

  1. Same śliczności i jak dużo ich robisz i wszystkie piękne, no jest co podziwiać :) po takim czarowaniu wiosna musi przyjść :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności.
    Jadziu, czy Ty masz gdzieś w kąciuku krasnoludki??? - to podeślij choc jednego.
    Dla mnie wiosna może już być..ale zima jeszcze nie powiedziała nam jeszcze pa, pa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało wiosną! Tworzysz piękne rzeczy! Zapraszam na głosowanie - szczegóły na moim blogu:)))) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!Jak zobaczyłam te kropeczki to musiałam się tu zapisać!!!!!!! Śliczny komplecik,bardzo uroczy!Pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało wiosną!
    Śliczne kolczyki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że podobają się wam moje prace.Bardzo dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Jadzia, nice to meet you. Thank you for so many beautiful compliments. I like cureing the details! these accessories made by you are very cute!
    Back to visit!see you soon, Trilli

    OdpowiedzUsuń