niedziela, 22 stycznia 2012

Serwetkowo, obrusowo ze zwierzyńcem w tle ;)

Miło mi, że zaglądacie do mnie i zostawiacie ślad po swojej wizycie w postaci komentarza. Serdecznie dziękuję za tyle miłych słów. Jak każdy potrzebuję potwierdzenia, że to co robię podoba się innym i to właśnie Wy dajecie mi siły, by rodziły się nowe pomysły.
Dzisiaj pokarzę moje nowe serwetki, jeszcze "ciepłe", jeszcze przed obróbką usztywniająca, ale nie mogłam się oprzeć by się nimi pochwalić. Zamówiła je Pani z dalekiego świata zaznaczając, że mają nie być folklorystyczne. No cóż, chyba dobrze zrozumiałam, ale może Wy to oceńcie ;)






Pozostał mi jeszcze do zrobienia obrus, który już kiedyś zrobiłam dla Dasi

A na koniec mój zwierzyniec, parka psiaków, śpią razem jak przystało na zakochana parę;)
Kocurki też się wylegują, udają, że ich nie ma żeby pańcia przypadkiem do roboty ich nie zagoniła, takie leniuchy, a gdyby choć raz mi pomogły ;)
A tu dowód, że w moim domu miłość panuje, nawet pies z kotem się kochają

13 komentarzy:

  1. super zwierzaki kochane i piękne serwetki pozdrawiam i zapraszam do mnie:))

    http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzaczki rozkoszne!!!serwetki bardzo ładne!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale serwet natworzyłaś. Podobają mi się.
    Śliczne te Twoje psiaki i kociaki. Pieski maja piękne pyszczki, a kociaki są w moim ulubionym kocim kolorze :) Pozdrawiam- Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za odwiedzenie bloga i swoje uwagi.
    Podoba mi się twój blog i umiłował zdjęcia psów i kotów.
    A hug z Brazylii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadziu, serwetki śliczne.
    Zwierzątka rozkoszne.Jakbym była bliżej, to kocia zaraz bym Ci zwinęła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana idziesz jak burza piekne serwetki zwierzyniec zawsze mi sie twoj podobal szcegolnie psiaczki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─.
    Radością Zaczynaj
    Nowy dzień
    Z nowymi nadziejami
    A na pewno będzie Ci lżej
    Uporać się z problemami ...
    ─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO
    .
    ─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serwetki, aż nie do wiary, że nieusztywnione, ale tak to juz jest jak sie ma talent, to sie robi cuda :))
    A zwierzyniec strasznie słodki i z pewnością kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serwetki a zwierzątka kochane. Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty pięknie te baranki umiesz robić! A serwetki wszystkie mi się podobają są prześliczne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam przez przypadek i jestem zachwycona.Będe wpadać i podziwiac.Sama trochę szydełkuję ,ale nie tak mistrzowsko,jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne szydełkuski,
    bardzo się cieszę że trafiłam na Twojego bloga,
    futrzaczki masz urocze,
    cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne serwetki ...
    "zwierzyniec" jest uroczy :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń