czwartek, 21 lutego 2013

Kinder niespodzianka......

Dziś poszalałam z komputerem, ale i tak jestem jeszcze nie zadowolona z banerka, no dobrze, ale szkoda czasu :) już pokazuję tą ''Kinder niespodziankę '' która się wyłania z jajka :) I w dalszym ciągu, serdecznie zapraszam na POCZĘSTUNEK








Kordonek : Muza, szydełko 1,25

serdecznie wam dziękuję, za miłe komentarze pod ostatnim postem :) Wasze miłe komentarze i pochwały, bardzo mnie inspirują do dalszego wymyślania. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego popołudnia :)

15 komentarzy:

  1. Jajo z niespodzianką jest urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tym otwieranym jajem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-) Wspaniały pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł.... jajeczko urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna to jajeczko z niespodzianką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! :))) Ty to masz zawsze genialne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne.Wspaniały pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu, ale fajnie wymyśliłaś to jajo z niespodzianką, jest śliczne i takie inne :)
    Czy mogę je zagipć ?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi,że podoba się wam moje jajo :) oczywiście Joasiu rób do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje niespodziankowe jajuszko jest przesłodkie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ta kinder niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajko jest sliczne. Mogla bym poprosic o schemat? anetazesiuk@gmail.com bede bardzo wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajko jest sliczne. Mogla bym poprosic o schemat? anetazesiuk@gmail.com bede bardzo wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń