piątek, 18 października 2013

Kolejny radosny dzień

Dziś znowu pan listonosz do mnie zawitał i wprost od bramki pyta - pani Jadziu teraz to chyba imieniny, więc życzę dużo zdrowia i wielu takich prezentów - Zobaczcie same jakie śliczności dostałam od Bożenki. Kochana serdecznie Ci dziękuję za pamięć i cudne prezenty. Więcej fotek tych piękności, zobaczycie TU


no i jak zwykle prezencik dla Gabi :)


i przydasie, oj przyda się, przyda ;)


 na koniec karteczka jakę Gabi zrobiła dla Oliwki. Kartka zrobiona z kwiatuszków, które między innymi dostałam od Joasi



 Były jeszcze karteczki imieninowe, dla Teresy i Urszuli, ale jak zwykle fotek nie zrobiłam.
Bożenko jeszcze raz dziękuję za prezenty i cieplutko pozdrawiam. Kochane wam dziękuję, za piękne  życzenia, jest mi bardzo miło :) pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

25 komentarzy:

  1. Cudne prezenty Jadziu ! Ja tak sobie myślę, ze na tym jeszcze nie koniec.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyżby życzenia pana listonosza miały się spełnić ?

      Usuń
  2. Piękności, i radość wielka, a to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwaliłam już te prezenty u Bożenki. Kazdy by się ucieszył! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty :)
    Ach ta Gabi, znowu coś ślicznego zrobiła :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i to dzięki tobie, sorki ,że nie fotnełam słodyczy jakie dostałam od Ciebie, ale były takie pyszne z naciskiem na były, jak to mówi Gabi, że nie doczkały :)mniam

      Usuń
    2. Kochana, przecież nie po to by pokazywać, a dla radości Twoich kubeczków smakowych ;)
      buziaki

      Usuń
  5. Tak sobie teraz myślę, może i dobrze, że dostałaś później, przynajmniej dłużej świętujesz :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, oj tak to ja jeszcze chce świętować hihihih

      Usuń
  6. przemiłe są takie niespodzianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne upominki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło tak dostawac prezenty, prawda? Cudne upominki. wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty:) Sama radość otrzymywać i podarować komuś coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też życzę sto lat,sliczne podarki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podarki ;-)) Do życzeń szczerze sie dołączam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty - cudne.
    Zapraszam po wyróżnienie http://wiklinowewariacje.blogspot.com/search/label/wyr%C3%B3%C5%BCnienia

    OdpowiedzUsuń