piątek, 29 czerwca 2012

Już Absolwent :)

Ale to już było i nie wróci więcej.................

Były łzy radości, wzruszenia i żalu,żalu,że to już koniec,koniec gimnazjum,koniec czegoś co już nie wróci,co było minęło,pozostaną jedynie wspomnienia,miłe wspomnienia.I radość,wielka radość,że już wakacje Mój syn Daniel zakończył dziś,kolejny etap w swoim życiu,czyli gimnazjum.

-mamo zobacz,jaki jestem dobry........
-jestem z Ciebie bardzo dumna ......
Taką wspaniałą nagrodę dostała Gabrysia, z której jestem też bardzo dumna :)
Nie będę dawać wszystkich fotek z tej książki,ale jest ona wspaniale ilustrowana,jednym słowem wymarzony prezent.






Jest mi niezmiernie miło,że do mnie zaglądacie i bardzo miłe komentarze zostawiacie,które mnie bardzo inspirują do dalszej pracy :) Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i buziaczki posyłam Jadzia :)

16 komentarzy:

  1. gratulacje, ależ masz zdolnego syna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję , mój Daniel dziś odbiera wyniki matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałych dzieci.Te chwile dla każdej matki są niezapomnianym przeżyciem.Ja też byłam taka dumna ze swoich dzieci, teraz czekam na takie chwile u wnuków.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdolnych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,
    to wielki powód do dumy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no! Jest powód do dumy! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako belfer pozwalam sobie pogratulować wspaniałych wyników w nauce Twoich dzieci. Z doświadczenia wiem, ze są one wypadkową zdolności ucznia ale też i pracy rodzica nad wychowaniem i motywowaniem tegoż do nauki oraz dobrej współpracy ze szkołą. Życzę więc mamie odpoczynku wakacyjnego, bowiem od września praca zacznie się od nowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadziu, gratuluję zdolnych dzieci. Masz powody do dumy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadziu, Gratuluję zdolnych dzieci !!! ich sukcesy są po części Twoją zasługą, dzięki miłości jaką im dajesz - za wsparcie, kiedy świat jest podły, a ludzie źli, za słowa otuchy, pocieszenia, za pomoc gdy jej potrzebują, nie oczekując nic w zamian ... dzieciakom gratuluję sukcesu, rewelacyjnych nagród i kochającej matki !!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla dzieci i mamy...ano dzieci przechodza koelejne etapy a my sie nimi cieszymy....taka kolei rzeczy...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję,masz bardzo zdolne dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję !!!
    Sukcesy dzieci,to też nasze sukcesy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wspaniałych pociech...... Wiem jak człowiek się cieszy z ich osiągnięć.....też to przerabiałam .... A teraz z łezką w oku przeżywam każdy początek i koniec roku ... przez 23 lata ktoś zaczynał i kończył rok szkolny .... Niestety moje pociechy już z tego wyrosły....1 września ub.r.nikt już roku szkolnego nie rozpoczynał.... przebeczałam prawie cały dzień.... Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolne masz dzieci nie obejzysz sie a będą po maturze i nastepny dylemat zeby dobze wybrały wiem to po sobie syn juz prawie magister informatyk i praca na stałe od wczoraj a córka tez we wrzesniu magister administracji niestety na razie bez konkretnej pracy i jestem tez dumna z moich dzieci bo wkoncu juz 10 lat ich sama wychowujei zycze tobie tez zeby pokonczyły studia i dostały dobra prace Nie bedziesz wiedziała kiedy to sie zleci

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)
    Ja też w tym roku jestem absolwentem gimnazjum :) :) :)

    OdpowiedzUsuń