poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Ostatnie ozdoby Wielkanocne

Oj działo się działo w ostatnim tygodniu, ale mamy to już za sobą :) Pokażę teraz co jeszcze zrobiła, ale  nie są to wszystkie prace, jak zwykle kilka ozdób poszło w świat bez fotek :( no cóż tak już mam. Jak wam się podobają te zajączki ?











                                           wskoczyła na kwiat magnolii i udaje Calineczkę  ;)



                                               potem pokicały między fiołkami


                                                    następnie wyskoczyły na migdałka


                                                        i w końcu usiadły w koszyczku :)






I tym optymistycznym akcentem, zakończyłam ozdoby Wielkanocne :) Bardzo serdecznie wszystkim dziękuję, za  przemiłe życzenia świąteczne. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze świątecznie :)

25 komentarzy:

  1. Jadziu, przecudne zajączki ! Wiem, jakie podjęłaś wyzwanie, to powiedz mi skąd Ty bierzesz czas na te wszystkie robótki ?
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko, to jakoś tak, samo się narobiło ;) po prostu uwielbiam robić na szydełku. Dobrze, że już po świętach, teraz czas na naukę ;) bo czasu mało, oj mało.

      Usuń
  2. sliczna rodzina zajaczkow! Milych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest przepiękne,niesamowite :)Te zajączki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie robotna jesteś moja kochana, ilości hurtowe, a pięknoty jeden w drugi, ale te które do mnie doleciały najładniejsze ;) Stoją na honorowym miejscu i budzą zachwyt wszystkich gości, jeszcze raz wielkie dzięki :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Twoich tu nie ma, jak zwykle fotek nie zrobiłam :)

      Usuń
  5. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca-Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu przesympatyczna zajęcza rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam , Jakie piękne są te Twoje zajączki, cudowne! Chyba się rozbiegły po całym ogródku! Są wspaniałe!.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ przepiękne to stadko:))))
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te ozdoby. Tylko pozazdrościć talentu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ozdoby, bogato zdobione jaja a zajączki super zabawne.
    Dobrego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne Jadziu wszystko i dopracowane w każdym szczególe, moje wielkie uznanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. W głowie mi się nie mieści ile cudnych rzeczy może zrobić jedna "mała" kobietka:)!!!! śliczności!!!!! Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ozdoby, a te zajączki bardzo pomysłowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle to sobie wykombinowałaś na koniec. Pomysły fantastyczne, kolorowo, tak, jak tylko jest na wiosnę . Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i takie słoneczne , wiosenne, kolorowe:))
    Cieszę się Jadziu, że zapisałaś się do zabawy- candy rocznicowego u mnie.dziekuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne świąteczne ozdoby :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te zajączkowe Calineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności ! Tak przeglądam i przeglądam i napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka aż ciężko oczy oderwać.Możesz mi podpowiedzieć z czego zrobiłaś uszy i łapki, wiem, że gdzieś to już widziałam ale teraz moja pamięć poszła inną drogą, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń