środa, 5 marca 2014

Głęboka studzienka.......

....głęboko kopana..... ale ta jest z drewna ciosana ;) Taką studzienkę zrobiła moja Gabi, jestem z niej bardzo dumna :)  jedynie, nie jest zadowolona z łańcucha przy wiaderku, ale nie znalazłyśmy innego :( a jak wam się podoba ?





                                     No a teraz Jędruś, wyprowadził swoje łowiecki na Hale, hej



Witam nowe obserwatorki, jest mi miło, że jesteście i mam nadzieję, że będziecie częściej do mnie zaglądać:) Dziękuję wszystkim, za miłe komentarze i zapraszam do dalszego komentowania ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego dnia :)

19 komentarzy:

  1. Studzienka jest cudna! Gabi jest bardzo zdolna. Wiadomo po kim :-) Stadko łowiecek i Jędruś pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna studzienka, pięknie dopracowana- w komplecie z owieczkami i Jędrusiem-EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to bomba bardzo mi się podoba ta studzienka i te łowiecki , hej....!!! ...piękne prace ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała studnia :-) Świetnie wykonana.
    Stadko z juhasem - genialne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wody popiły a teraz leżą wąchając stokrotki , piękny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  6. Studzienka prześliczna w każdym szczególe, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Studzienka niesamowicie urokliwa, rewelacyjna i baranki pod okiem Juhasa jakie karne, wszystkie w jednym stadku! Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna ta studzienka,ma talent Gabi,pozdrawiam Was obie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cuda u Ciebie, super studnia, pięknie wykonana a ta obstawa owieczek świetna.

    Dodałam cię do mojej listy blogów ,:) zapraszam do mnie do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, jak Gabi coś zrobi to aż dech zapiera, no cudeńko !!!
    Powiedz matuś jak to się robi żeby dzieciska chciały iść w ślady rodzicielki ?
    Gratuluję Ci kochana takiej zdolniachy !!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. HOLA, COMO STAS... INTERESANTE TU BLOG, ME ENCANTO..¡ TE FELICITO.
    AHORA TE SIGO, TE INVITO A QUE ME VISITES Y VEAS LO QUE YO HAGO, SERAS BIENVENIDA SIEMPRE..
    BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@.
    ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna studzienka, Gabi niesamowicie zdolna, jestem pod Wielkim wrażeniem, uczeń zaczyna gonić Mistrza ! A Jędruś ma się super, ino kaj sie podziała Maryna, była mu obiecana i cus ten bidok z łowieckami ino sam sie buja ... dobrze, że pikne są :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, Maryna w domu gotuje obiad dla Jędrusia ;)

      Usuń
  13. wspaniałe rzeczy tworzycie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna studzienka,tylko nie taka głęboka.Wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolna mamusia, to i córeczka zdolna ! Piękności tworzycie !
    Pozdrawiam i dzięki za wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna studzienka!!! przepiękna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń