niedziela, 23 lutego 2014

Wygrane Candy

Dziś pochwalę się prezentami, prezenty te dostałam od Majaleny za wygrane Candy, w prawdzie było to jeszcze w listopadzie, ale tak się stało, że pierwsza przesyłka poszła w świat, czyli zaginęła w podróżny. Madzia wysłała nagrodę, drugi raz i tym razem,  dotarła do mnie. Koraliki Hama, muszę się nauczyć z nich robić :) a można zrobić z nich cuda. W nagrodę, za długie oczekiwanie, dostałam piękna Rzę-Sówka,  mówię wam, jest przesłodka. Madziu dziękuję Ci bardzo serdecznie :)



                                            Powstały kolejne kokoszki, ale jeszcze płaskie ;)


Bardzo serdecznie dziękuję, za tak miłe i liczne komentarze. Witam nowych obserwatorów, bardzo się cieszę, że jesteście :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego, niedzielnego popołudnia :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Tyle kokoszek ti jaj nie zabraknie. Mam nadzieję, ze pokazesz swoje kurki jak bedą miały ciałko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kokoszki powstają,i oczywiscie gratuluje wygranej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Kokoszki jak zwykle piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff.. cieszę się że paczuszka dotarła, bo ostatnio jakiś pech przytrafia się moim wysyłkom że nie docierają do adresata.
    A kokoszki superowe, pewnie bedą wysiadywać cudowne wielkanocne jaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz tylko polecone wysyłam i też polecam, różnica cenowa minimalna w stosunku do normalnej przesyłki :)

      Usuń
  5. Świetna wygrana, teraz czekam na nowe dzieła ! A kokochy fantastyczne , jak zawsze.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje prezentu,kokoszki przecudne...szkoda ,że ja tak nie umiem,pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo oczekiwana nagroda, ale jaka cudna, gratuluję Ci kochana :)
    Kokoszki jak zwykle powalają urodą :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna nagroda, ładne rzeczy tworzysz:)

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    a kurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń