wtorek, 1 maja 2012

Witaj 1 Maju :)

Tak sobie dziś siedziałam i tak sobie dziergałam ,no i wydziergałam takie korale, już je kiedyś robiłam ,ale postanowiłam zrobić powtórkę ;)Bardzo serdecznie wszystkim dziękuje za miłe komentarze,jakie zostawiacie na moim blogu.Wasze słowa bardzo mnie inspirują do dalszej pracy.Serdecznie witam nowych obserwatorów :)
Ten naszyjnik podpatrzyłam na blogu u Marci Prado ,bardzo mi się spodobał i dziś go sobie zrobiłam :)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę wspaniałego majowego świętowania :)

7 komentarzy:

  1. ten naszyjnik z kwiatuszkiem jest śliczny i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne naszyjniki!
    Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne korale i śliczny naszyjnik.. iście wiosennie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Korale i naszyjnik śliczny!!!Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu, jak się ma na drugie Cierpliwość, to się robi takie cuda !!!
    Ale rób, kochaniutka, rób, przyjdzie taki dzień, że zrobię nalot i wszystko bedzie moje ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny naszyjnik z różą. Sznureczek - kontury Polski?

    OdpowiedzUsuń