poniedziałek, 14 grudnia 2015

Wspaniałe geny....

Dlaczego tak? A mianowicie powiedziałam do córki:
-Zrobię zdjęcia Twoich aniołów i wstawię na bloga.
-Co, chcesz się pochwalać jakie masz wspaniale geny?
No i co Wy o tym sadzicie? Czyż nie są cudowne? Anioły oczywiście, bo geny to swoją drogą.. ;) Zdolne mam dziecię?












 I kilka moich prac 








Poproszono mnie o zrobienie kilkunastu ozdobnych ściereczek. Oto kilka z nich:







A to dla mnie ;)


W tym roku skromniej bo zimowy leń przyszedł szybciej niż się tego spodziewałam. 
Pozdrawiam cieplutko!

6 komentarzy:

  1. Jadziunia, ja bym się na Twoim miejscu zaczęła bać ;) W innej sytuacji rzekłabym " Uczeń przerasta Mistrza " , ale to geny, więc nie ma takiej opcji :) A poważnie, zdolna bestia z tej Gabi ! Obie jesteście zdolniachy !!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bożenko,nie żebym ją chwaliła, ale ma sprytne łapki. Zrobiła coś jeszcze, zapomniałam zrobić fotki i poszło:( ale zrobiło furorę w pewnej szkole.

      Usuń
  2. Piękne są te aniołki córki,a bombki i serwetki są przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - jesteście wspaniałe i bardzo zdolne ! Cudowne prace :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń