wtorek, 25 marca 2014

miszmasz.....

Tak, ostatnio mam troszkę za mało czasu na dzierganie, ale coś tam działam. Tym razem, spodobało mi się robienie żonkili, jak zwykle część kwiatów już powędrowało w siną dal, ale udało mi się jeszcze dorobić, oto one.







i taki barankowaty koszyczek



tak wyglądał mój storczyk, masakra, nigdy nie mogłam go przesadzić, zawsze kwitł. Teraz już nie patrzyłam na nic i przesadziłam, będzie coś z niego to będzie, nie to nie, ale już jest przesadzony :)




Dziękuję serdecznie za miłe komentarze, cieszę się, że podobają się wam moje "szaleństwa" Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim dobrego tygodnia :)

19 komentarzy:

  1. Jadziu kwiatki są cudowne ,ale ten koszyczek barankowy bombastyczny .Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty :-)
    Koszyczek wspaniały - jest doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kochana, że moja wyobraźnia szwankuje, ale to może przesilenie wiosenne, albo co innego, np sks ;) bo ciut inaczej, czytaj gorzej, sobie je wyobrażałam. Znaczy te żonkile sobie wyobrażałam. No i jestem pod wrażeniem ich urody !!! jak prawdziwe, chyba będę musiała polubić te sztuczności.
    Koszyczek prawie, prawie tak widziałam, no i jest idealny, akuracik dla brzdąca :)
    Co do storczyków, to moje wygladają identycznie, chyba czas o nie zadbać, wezmę z Ciebie przykład i zaraz maszeruję do kwiaciarni :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranek uroczy, żonkile też:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiaty, wspaniały koszyczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty cudne, koszyczek też, wiosennie tu bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kwiatki i cudny koszyczek. Będzie piękną ozdobą na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. te kwiatki są rewelacyjne, jakaś inna technika,

    OdpowiedzUsuń
  9. niezły z ciebie ogrodnik,wspaniałe kwiaty jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te kwiaty...ja nie bardzo umiem...szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  11. koszyczek super , a kwiaty..... jak prawdziwe!!!! pOZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbaraniałam jak koszyk ujrzałam, a żonkile są przecudnej urody, chociaż tak jak Joasia mówi - niby są sztuczne, a wyglądają jak żywe :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam i gratuluję, same śliczności zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. koszyczek jest przecudowny, zadziwiasz mnie :D super
    zapraszam z wizyta do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace.Kwiaty wyglądają jak żywe,a koszyczek jest rewelacyjny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Napatrzec się nie mogę ,piękne wszystko

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wiosennie u Ciebie na blogu ! Cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello jestem Sabinka ,
    bardzo dobrze czyta się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga znowu nie raz, a właśnie pozdrawiam także proponuje odwiedzić moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń