poniedziałek, 1 października 2012

Coraz zimniej,ocieplacz,czapka, szalik i.......



Zdrowie zdrowiem, ale ubierać się trzeba ciepło. Druty poszły w ruch jeszcze mocniej i zrobiłam ocieplacz z czapką do kompletu :)Następna czapka w trakcie robienia ;)


Poczyniłam również, taka kartkę urodzinowa i zawieszkę haftowaną.



Dostałam w prezencie od Gosi z innego forum, taką włóczkę, hm o ile to można nazwać włóczką, jest to taka siateczka. 

ten szalik można,  robić na drutach i szydełkiem, ja zrobiłam szydełkiem :)




 Dziękuję,  wszystkim odwiedzającym mojego bloga i jest mi bardzo miło, że zostawiacie sympatyczne komentarze :) Pozdrawiam w deszczowy poniedziałek.

11 komentarzy:

  1. Ależ z Ciebie pracowita Kobieta:) Tyle cudeniek natworzyłaś.
    Ta zawieszka i szal zrobiony szydełkiem wpadły mi w oko:)))
    Ale wszystkie prace super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny szaliczek..ciekawa wloczka..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szalik!Czapka i ocieplacz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszki cudne i szalik taki delikatny, piękny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace i uważam tak jak Julita, że bardzo pracowita z Ciebie kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu, widzę, że na dobre przeprosiłaś się z drutami:) i proszę nie gniewaj się na nie, rób dalej, bo fajnie Ci to wychodzi, a komplecik dla małej damy jest przesłodki:)
    urodzinowe drobiazgi cudne, karteczka ślicznie ozdobiona, zawieszka bardzo sympatyczna, taka na szczęście, no i ten szaliczek - niesamowicie strojny :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie tu wszystko piękniusie,
    zapraszam do siebie po malutką niespodziankę;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOOOOOOwidze ze rozowa welenka wykorzystana piekny kompleci wyszedl Wszystkie twoje prace sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ te prace piękne - zainteresował mnie fakt zrobienia szaliczka szydełkiem /ja zrobiłam kilka na drutach / możesz zdradzić technikę szydełkową - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jest możliwość zdradzenia tajemnicy jak taki szalik można zrobić szydełkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Glinka,to jest taka włóczka siatkowa, tylko jeden brzeg robi się szydełkiem albo na drutach.Wpisz sobie w Google
    Sashay i tam jest wszystko na ten temat.Ja dostałam ten motek od kol. która mieszka na Florydzie, ale ponoć już w Polsce jest ta włóczka.

    OdpowiedzUsuń