sobota, 24 marca 2012

Kolejne moje małe co nieco :)

Bardzo mnie cieszy, że podobają się wam moje prace.Serdecznie wszystkim dziękuję,za odwiedzanie mojego bloga i pozostawianie miłych słów, które mnie bardzo inspirują do dalszej pracy.Witam serdecznie nowych obserwatorów. Zrobiłam kolejną porcję ozdób Wielkanocnych i z przyjemnością pochwalę się nimi na moim skromnym blogu :) taki sobie koszyczek,karczoch + szydełko
Tak wyglądało moje stoisko na bazarku w piątek :) te jeże co widzicie to tez moje prace,ale to już innym razem pochwalę się ozdobami do ogrodu :)
Ciepło się zrobiło,baranki się koca :) kurki wylęgają


jajo 12 cm
jajo 15 cm
jajo 10 cm
jajo 10 cm
I to by było na razie na tyle.Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zapraszam ponownie Jadzia :)

20 komentarzy:

  1. Świetne prace. I jak ich dużo. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby, pomysłowe i precyzyjnie wykonane.
    Wstążeczkowe jaja ogromne, pięknie dobrałaś kolorki.
    Spokojnej słonecznej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karczochy - szczególnie zachwycił mnie koszyczek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne prace, bardzo mi się podobają, i ilość imponująca! Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko takie piękne, kolorowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny
    i jego komentarz na blogu
    Pocałunki z Brazylii

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale naprodukowałaś!Wszystko cudne i niech się mnożą ale będzie oglądania.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jest co ogladac i podziwiac....sporo slicznych cudeniek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozmnażają się te Twoje prace ;)
    Piękne są !
    Jajca przecudne- gapię się i gapię :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace bardzo piękne, szczególnie spodobał mi się tym razem karczochowy koszyczek z kwiatuszkami , super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności!!! Postaram się zaglądać do Ciebie regularnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, ogrom prac, ich uroda i precyzja wykonania robią niesamowite wrażenie, przepiękne wszystko !!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ozdoby są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń